|
Forum o Jawie 50 i Ogarze 200/205 oraz romecikach Tutaj dowiesz się wiele rzeczy o motorowerze Jawa i Ogar |
|
|
|
|
|
|
Nie 12:18, 01 Kwi 2007 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kam@$
Moderator
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Temat postu: Ustawianie Zapłonu |
|
|
Zaczynamy Od Narzędzi, będzie nam Potrzebny:szczelinomierz, suwmiarka, Klucz nasadowy 10, klucz 8 i śrubokręt Płaski.
1.Odkręcamy Prawy Dekiel i Głowicę
2.Ustawiamy Tłok w Górnym Martwym Punkcie (Tłok Najdalej Wysunięty) i cofasz go aż przerwa na przerywaczu będzie miała 0,05mm (mierzysz szczelinomierzem) i wtedy wysuwasz Miarkę z Suwmiarki i przykładasz go na krawędź cylindra.Patrzysz jakie jest wyprzedzenie zapłonu (ile mm zostało do Górnego Martwego Punktu).
3. Tak więc ustawiasz tłok w Górnym Martwym Punkcie i ustawiasz przerwę na platynkach na 0,3-0,4 mm i tak operujesz iskrownikiem by do zapłonu dochodziło na ok. 1,2-1,5 mm przed Górnym Martwym Punktem (wersja zdławiona) lub 1,8-2 mm przed Górnym Martwym... .
Gdy wyprzedzenie jest za małe (za późny zapłon) to musisz przesunąć obudowę iskrownika w Lewo, gdy jest za duże musisz przesunąć iskrownik w Prawo.
Gdy Jest zaś Wszystko Dobrze Dokręcasz Śruby Trzymające Iskrownik,sprawdzasz jeszcze raz przerwę na przerywaczu oraz wyprzedzenie zapłonu oraz czy jest iskra i tyle! THE END
PLATYNKI -> inaczej przerywacz
Górny Martwy Punkt->GMP
POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|